Vores filosofi


Hos bSocial vil vi ikke være med i den kortsigtede kamp om det sidste klik, men udfordrer i stedet vores kunder til at anvende annoncering på Facebook og Instagram til at understøtte hele kunderejsen. På den måde bruges der færre annoncekroner på at jagte dem, som køber alligevel - og flere på at indlede værdifulde relationer til nye potentielle kunder. Don't Spam, bSocial.

Vores niche


Som det eneste social media bureau i Danmark arbejder vi primært med brands, der har produkter inden for mode, bolig og livsstil - og som ønsker at styrke e-handel via annoncering på Facebook og Instagram. Vores fokus på netop ecommerce gør os i stand til at følge med i udviklingen og skærpe vores værktøjer og metoder specifikt til gavn for alle vores kunder.

Vores historie


bSocial blev etableret af Kasper Bengtson tilbage i 2010 som et modsvar til den spammende adfærd, der blev udvist af virksomheder på de sociale medier. Kasper specialiserede sig i de tekniske aspekter af Facebooks platform og blev inviteret til at dele ud af sin viden via foredrag for virksomheder og institutioner som Flyvevåbnet og til events som MarketingCamp og Succes Online Summit. Han drev bSocial som selvstændig konsulent på deltid ved siden af sit studie indtil sommeren 2016, hvor Mathias Jørgensen, som i dag er Partner i bureauet, også kom med om bord.